Happy New Year & CAKE!

Assalamualaikum :)

Dah lama rasanya tak update. Rindu jugak nak berceloteh sorang2 ni. Hehehe :D 
Sekarang dah masuk tahun baru. Yes! 2013! Apa azam aku tahun ni?
Hmm, tak tahu lah. Azam tahun lepas pun tak pernah tertunai lagi. Lagi pula nak buat azam baru.
Emm, tp tak salah kan buat azam baru? And, bukan tiap2 tahun mmg kena ada azam baru ke? Aku pun tak tahu. :)

Well, sejak kebelakangan ni, aku asyik teringin nak makan something lah. Something like KEK! Yes!
Kek! Aku mmg teringin sangat. Contohnya, mcm kat bawah ni...



Rainbow Cake :)


Red Velvet Cake ♥


Chocolate Cake ;D

Red velvet adalah one of my favourite. Seriously, ia sgt SEDAP! 
Kalau yg rainbow tu, aku suka sbb dia sgt colourful! Well, kalau chocolate, everyone favourite kan? 
So, tak payah aku describe lah mcm mana aku suka chocolate cake :)
Aku sendiri pun tak tahu kenapa aku sgt teringin nak makan kek. Sebenarnya, baru-baru ni, aku dah makan
tp tak tahu kenapa, bila tgk je kek, asyik rasa nak makan je.