Sedihnya :'(

Assalamualaikum :)

Pejam celik pejam celik, tinggal 4 hari lagi sebelum PMR yang sebenar.
Sebenarnya nervous jugak. Tp, aku dah berusaha. Mmg tak nampak. Tp, sebenarnya
aku berusaha tau. Jangan tak tahu :) Haha. 

Aku ni takde idea nak post apa sebenarnya. Tp, sebelum aku ambik PMR sebenar, at least aku nak update sikit. Sebenarnya, hari ni 4/10/2012, iaitu bersamaan hari Khamis. Adalah hari paling sedih sangat. *bagi aku je tau!
Hari ni adalah hari yang sedih, menyakitkan hati, dan paling tak boleh blah bagi aku. Sbb apa? Sbb crush aku main mata dgn classmate kitaorg. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Geramnya tuhan je yang tahu.
At first aku tak syak pape, lepastu tetiba mata aku yg gatal nak mampus ni, terpandang pulak aksi yg boleh buat hati aku terbakar!!!!!!
Mana taknya, elok je aku pandang, dia tengah tersenyum mesra dgn perempuan tu!
Aku apa lagi, secara automatik mata aku terus pandang perempuan tu. 
Bila aku pandang, perempuan tu tgh senyum malu-malu kucing.
Masa tu aku rasa mcm nak meletup pun ada. Nak menjerit pun ada. 
Tp, tak kesampaian sbb cikgu ada kat depan class. Kang dia ingat aku ni gila pulak. Tak pasal je tak ambik PMR. 
So, aku pun cuba lah sabar kan hati. Walaupun dah meluap-luap hati aku ni. 
Lepas tu, boleh pulak kwn sebelah aku ni buat hal. Aku dah tgh panas. Dia buat aku tambah panas. Tp, aku malas nak cari pasal dengan dia, aku mengalah. 
Sbb aku malas nak gaduh2. Aku ni baik. Tak suka gaduh2. *puihhh! :D

So, bila aku dah nampak aksi yg mmg tak boleh blah tu, mood aku berubah 81%. Kwn aku perasan. Dia tanya apasal. Aku kata takde pape. Aku malas nak ckp, tp lastnya aku ckp jugak. Sbb aku jenis yg tak boleh simpan kalau benda tu buat aku marah. 
Tahu apa kwn aku ckp? Dia boleh kata mcm ni.
"Farah, aku dah ckp, lupakan je dia. Kau degil. Tgk, sekarang kau dah jadi gila meroyan" 
Meroyan? Takde lah sampai mcm tu. -,-'
Lepas tu aku diam je. 
Bila aku fikir balik, ada betul jugak apa yg kwn aku ckp. 
And, sebenarnya, aku mengakulah, bila aku tgk dia ckp/layan/gurau dgn perempuan lain, mmg aku cemburu tahap rasa nak lempang je perempuan tu.
Tp, aku ni masih waras. Takdelah sampai nak buat mcm tu. Cuma kadang2 rasa mcm tu.
Yelah, boleh bayang tak, crush korang layan perempuan lain baik punya.
Tp, bila dgn korang, mcm tunggul. 
Mesti sakit kan? Mcm tu lah aku rasa. 
Tp, aku cuba sabar kan hati aku selagi aku masih boleh sabar.
And aku mmg tak boleh bayang kalau kesabaran aku dah hilang. Bukan setakat meroyan, mesti gila terus.
*Nauzubillahhiminzallik :) Minta dijauhkan. Amin.