Hmm? O__o

Assalamualaikum :)

Hihi :) <---- asal ni? Gila? Haha. Whatever. Back to story.
Hari aku nak story pasal.... tak tahu lah. Ada benda sebenarnya aku nak cakap. Tp, aku takut.
Okay, okay macam ni. Aku nak cerita pasal satu perempuan kat sekolah aku.
Dia ni sangat annoying!!!!! Dia atau aku panggil b***h! (batal puasa aku macam ni).
Tp, seriously! Dia sangat menyakitkan hati.
Mana tak nya. Dia selalu rasa dia paling hot, paling cantik, paling ramai peminat, dan segala jenis paling lagilah.
Sakai kan?! Aku tahu!
Tu yang aku menyampah tahap benci tu.
Kalau kau rasa tahap popular kau tu macam suam-suam kuku je,
tak payah lah nak perasan sangat.
Kau ingat perangai kau tu, semua orang suka?
Tak semua orang suka tahu tak? Termasuk lah aku!

So, kesimpulannya di sini.
Lain kali jgn nak perasan cantik, perasan kau tu hot, perasan semua
lelaki nak kat kau sangat ehh!
Lagi pun aku tak hadap sangat nak tengok muka kau tu.
Bibir pun mcm si Justin Bieber tu, ada lagi rasa yang kau tu popular sangat.
Aku tahu yang aku ni bukannya hot stuff. Tp, setidaknya aku sedar. Kau?
Apa pun tak boleh!