saranghae SHINee

hello! assalamualaikum! hihi. nampak tak title? nampak? hihi, bagus bagus :) oh, ya sebelum tu ade bende yang aku nak explain sikit. emm, pasal apa? pasal SHINee lah. haaaaa, kalau korang nampak post title ade tulisan SHINee, itu bermakna setiap post tu akan ade gambar mereka :) okay, nak tengok gambar terbaru? haa, kejap ehh :D


         


okay, dah. sebenarnye ni untuk kalendar 2011. tak tahu lah kalendar ape. tapi, mmg untuk kalendar. haa, comel kan? hihi :) tahuu!


okay, okay. balik pada cerita. sebenarnya sekarang aku tengah tengok cerita, ehh bukan bukan. tengah tengok satu rancangan  yang dorang kena jaga baby. tapi, belum tengok habis. baru tengok ep 2. sbbnye agak busy. sbb tulah. lagipun lagi berapa minggu je nak exam. final exam pulak tu. mane boleh main2. tapi, yang pasti lepas habis exam mesti tengok! aku janji! *sambil terkembang kempis hidung menahan bangga :)
hehe. over gile aku ni :') 



okay, ni antara gambar dorang mase mengacara rancangan tu. tak banyak pun. malas lah pulak nak upload banyak2. so tengok jelah. && macam biasa kalau tak suka pegi mampos :) kesah pulak aku!





ni kalau tak silap ep1 kot. 






ni tak tahu ep berapa. yelah mcm aku cakap tadi, aku kan belom habis tengok.jadi tak tahu lah. tapi, mungkin ni gambar private. baby tu comel sangat. kat gambar mungkin nampak tak comel, tapi kalau tengok rancangan ni dia comel sangat. dan tentunya SHINee lagiiii comel. SARANGHAE SHINee!







taemin appa and yoogeun :)







key appa and yoogeun :)







jonghyun appa and yoogeun :)







minho appa and yoogeun :)







onew appa and yoogeun :)