get off you bitch !

lepas satu masalah, masalah lain pulak muncul. haihh = =' buat aku panas je!


perempuan, perempuan. aku nak tanya kau lah. ' dah takda lelaki lain ke dalam dunia ni sampai yang aku nak pon kau nak? ' cukup2 lah dengan yang sebelum ni. aku banyak bersabar dah ni tau tak?! kalau kata aku jenis yang main redah je, lunyai kau aku maki. perlu ke kau nak mention yang kau dengan dia ada 'hubungan' baik? perlu ke perempuan?! aku rasa tak perlu. eii, mmg sumpah gila menyirap dengan kau dowh! aku tak tahu lah nak cakap ape. kalau aku cakap, kata aku perasan pulak. kalau aku tak cakap, aku pulak yang makan hati. penat lah asyik makan hati je memanjang. tapi, satu je yang mmg paling tak boleh blah sekali. kau letak gambar dia kat blog kau?! dahlah tu, kalau letak second last ke, third last ke, takpe jugak. aku masih boleh pertimbangkan. ni, kalau scroll bawah sikit. mmg terpampang terus gambar dia. hati mana yang tak hancur. cuba kalau kau kena, apa yang kau rasa? kecewa, makan hati, geram, bengang, dan sengangkatan dengannye. post kau semua nampak suci je. tapi, hakikatnye mcm babi. mungkin kwn2 kau rasa, ' weyh, baguslah :) ', ' aku sukalah ' tapi kalau bagi aku, macam bangang tau tak?! kau mmg mencabar kesabaran aku . jangan harap lah lepas ni aku akan suka tgk muke kau. kau lalu sebelah pon, aku akan anggap kau semut yang bile2 mase je aku boleh pijak. elok2 takda musuh, cari musuh. haa, padan dengan muka kau. sekarang aku nak rasmikan yang secara rasminye kau dah jadi musuh aku yang paling ingin dihindari. 




* nama perempuan tersebut terpaksa dirahsiakan demi keselamatan diri, bangsa, dan negara :D