XOXO

Assalamualaikum :) goshh! bosan gila. #nowwatching Biar Mimpi Sampai Ke Bintang :) <--- haha. mcm twitter.
tak boleh blah. ohh, btw, cerita ni tgk iklan mcm tak best. tp, bila dah tgk, okay lah . sweet je. well, tgk hero lah. Randy Pangalila kotttt! bukan senang nak tgk dia berlakon dgn org malaysia. untung lah Elfira Loy :)

Back to story... well, aku sebenarnya tak tahu nak post ape. aku saje je buat post tanpa sebab. dah rindu nak menaip. lamaaaaaa gilaaaaa tak merapu meraban dkt blog ni. ohh, btw, blogskin aku dah baru. ni berkat pertolongan kakak aku lah. hihi :D best gila dpt tukar blogskin baru. tp, ada beberapa benda yg perlu 'di'repair sebelum btol2 complete blog aku. so, tunggu dan lihat  :)

............




haihh, rindunya kat kwn2 aku. lama tak jumpa dorang. rindu banget pokoknya! hehe :) kalau lah dorang ada kat sini. mesti best. dpt gosip sama2, rehat kat kantin sama2, jalan balik sama2. haihh! rindunya!!!!!!!! tahun depan nak pindah dah, insyaallah. mesti aku tak boleh biasakan diri kat sekolah baru. semua benda baru! aduhhh, rasa mcm tak boleh terima kenyataan!!! tak nak!!!! dahlah si jantung hati ada kat sana :( 


* dah takda mood nak post lagi. next time jelah post lagi. byoiiii :)