semua kau nak -____-

Assalamualaikum wbt.
hello people! post kali nie biase2 je. takde yang special lagi mustahak yang perlu korang tahu :)
cume aku nak cerite tentang seorang perempuan <---- *layak ke aku panggil kau perempuan? aku pon tak pasti. = =' okay berbalik pade cerite. sebenarnye, aku takde masalah pon dengan perempuan nie. aku cume tak suke perangai die. perangai yang aku gelarkan PERAMPAS! alaa, korang yang pernah kene mesti tahu maksud perampas. kalau korang yang tak penah kene lagi atau tak tahu ape itu perampas, pegi masok balik sekolah rendah belajar ape maksud perampas. okay? :)

so, kenape aku panggil perempuan tu perampas? sbbnye mmg sifat semulajadi die :) aku pun tak tahu, kenapalah ade je golongan macam nie kat muka bumi. kalau tak menyusahkan takpe jugak. tak ganggu hidup aku. nie masalahnye, masyaallah tuhan je yang tahu macam mane. semua yang aku minat, aku suke semua die sapu. macamlah dah takde lelaki lain kat dalam dunia nie. yang aku nak pon die sapu. geramlah kan kalau macam nie! 

btw, aku ade lah terfikir. dia nie stalker ke? tak pun dia ade ilmu? alaa, ilmu yang boleh bace fikiran orang. die macam tahu2 je.  :'(

 sebenar-benarnye, kalau boleh lah aku nak je berdialog dengan perempuan tu macam nie --->


aku: ehh, pompuan kau boleh tak jangan ganggu ***** ?
perempuan: mane ade aku ganggu. 
aku: tak ganggu kepala bapak kau lah, yang hari2 kau menyundal depan kelas dia tu ape cer?
perempuan: bile mase aku menyundal? bile mase?
aku: hari-hari. kau tak penat ke? dahlah kene reject! 
perempuan: sape kata aku kene reject? sape?
aku: aku kata. apasal? nak gadoh? kau kalau rasa kau cukup bagus kan, ape kata kau pegi ngorat pakcik guard tu. aku boleh make sure kau kene reject. sbb muke kau tu, mmg muke yang pade akhirnye kene reject jugak.

*perempuan tu pun tak boleh kata ape, dan terus berambus. 

haha. alangkah bahagianye kalau aku boleh buat macam tu :) okaylah sampai di sini sahaja dulu. assalamualaikum wbt. peace yo ;)


* psstt, dialog di atas hanyalah rekaan semata-mata. tiada kene mengene 
dengan yang hidup  atau yang sudah meninggal.

*nama perempuan diatas terpakse dirahsiakan atas sbb-sbb tertentu. TQ