hello people :)




*ehem ehem :) untuk makluman semua gambar di atas sgt bermakna buat saya . saya sangat rindu akan kawan-kawan saya . damn ! hahahaha . yes . it's true ! saya rindu sangat2 . bukan sangap2 . jgn salah erti pulak . aku tumbok kang =,=' . ehh , tgk dah lari daripade topik . okay okay berbalik kepada topik . nak tahu kenape saya sgt merindui kwn2 saye ? 


sbb yg pertama : saya rindu nak gosip2 pasal *tut* masing2 .
sbb yg kedua : saya rindu nak gosip pasal b***h paling tak berape gempak kat skola .
sbb yg ketiga : rindu nak bertepuk tampar sesama sendiri sbb rase diri tu hebat tak siap hw :)
dan yg terakhir : saya rindu nak tgk muke dorang kerana tanpa dorang sapelah saya .



itulah antara sebab-musabab kenapa gambar di atas boleh terpampang kat post kali nie . walaupon post kali nie isinye agak skema tp saya tetap berbangga nak tulis ia . kenape ? mcm saya selalu cakap 'NIE BLOG AKU , THEN SUKE HATI AKULAH !' . kbye <3